alvaais

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

På vilket sätt jag är modell..

Av alva hildensjö - 20 augusti 2011 11:28

Jag har fått frågor om på vilket sätt jag är modell, och om jag är modell till någon tidning eller om jag har skickat bilder till någon argentur. Såhär ligger det till:

 

Jag har ibland "fotosessions" på fritiden. Jag har änu inte skickat bilder till en argentur eller varit med i en tidning, men så småningom ska jag anmäla mig till modelltävlingar med mera!:) Jag är mest modell på fritiden kan man säga!..

 

  (min gamla hårfärg!)

 

pussss

 
 
Ingen bild

Olivia

21 augusti 2011 02:28

okej men du e alltså modell?? och vad är det för modelltävlingar?? och hur hittar man var typ auditions till modelljobb finns?? har letat men hittar inte... :)

alva hildensjö

21 augusti 2011 10:11

Ja, jag är modell:)

Jag har inte bestämmt vilka än.

Sök på "modelljobb" och vilken ålder du är i på google, så hittar du förmodeligen något! Gå annars in på Stockholmsgruppen.se:)

kram..

 
Ingen bild

Olivia

21 augusti 2011 11:36

okej :) tack :)

alva hildensjö

21 augusti 2011 13:09

Det va så lite:)

 
Ingen bild

agnez

22 augusti 2011 16:22

hej kan du inte säga vilka modelljobb du har fått? och hur du blev modell? och till en tidning? eller så kan du väll säga alla modelljobb du har fått? :D (kul grej att veta) ;) och kan du inte skriva ngn annan modellhemsida som finns?
Tack :D
kram kram

alva hildensjö

22 augusti 2011 19:45

Jag har redan berättat att jag endast är modell på fritiden. Vilket betyder att jag inte gör såna typer av jobb, men jag fotas ibland av fotografer.
Jo hur jag blev modell är svårt att beskriva. Man ska bara ta förgivet vad man vill vara- och uppfylla det. Det betyder inte att man kan gå runt och kalla sig för modell för inget. Men jag har bara blivit tränad till modell, och sen gjort några fotosessions!:)


Kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

BD

Av alva hildensjö - 20 september 2011 15:39

Har    gjort   en    ny   blogg!   Hoppas   ni   följer   mig    dit   :)     http://truebieberfever.bloggplatsen.se   Ses där;)       ...

??

Av alva hildensjö - 19 september 2011 21:45

Tror ni att alla dom här fansen samlas i Stockholm och tigger om Justin för inget??     ...

Av alva hildensjö - 19 september 2011 21:29

Fem läsare skrev till mig att dom inte ville att jag skulle skriva om Justin Bieber! Åt helvete med att jag slutar med det!! Jag tänker inte byta ut mitt liv! Justin är en av dom människor som ger mig enormt mycket inspriation, och jag är inget utan ...

Av alva hildensjö - 19 september 2011 21:20

I helgen va jag på kryssning med mina kusiner, min syster och farmor och farfar!:) På kvällen står jag vid karaoken och helt plötsligt går Omar Rudberg förbi en halvmeter ifrån mej!!!!!(Alltså han är 12 år och är med i tv och har sjungit med Eric Saa...

Presentation


Välkommen till min blogg!

Jag heter Alva och är nittinia. Jag har vänner, familj, pojkvän och djur! Allt man behöver helt enkelt..

Fråga mig

43 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska snart göra ett video inlägg! Vad ska det handla om?
 Hur jag sminkar mig
 Hur vi bor
 Min pojkvän
 Min garderob

Kategorier

Eric Saade

You are the best!

Love you forever

 

      

Du är en Jesusfigur<3

Mycket mode...

Nu i sommar och höst kommer jag skriva massor om mode!!


Ovido - Quiz & Flashcards